loading...
خرید چای لاغری
لایو بازدید : 11 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

خرید چای لاغری دکتر سینا یکی از بهترین چای که باعث کاهش وزن می شود و شما را از وزن اضافی خلاص می کند و شما می توانید یه یک وزن ایده آل خود برسید.

خرید چای لاغری دکتر سینا
دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت  نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید. شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری  در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید...
همراه با شفافیت پوست 100% گیاهی ، 100% موثر بدون عوارض جانبی بدون برگشت تحقیقات نشان می دهد که چای سبز  علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است  استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود.  چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد. چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده روزانه 3 لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید. در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ  جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.



بهترین روش دم کردن چای سبز:

دمای آب در این حالت باید ۸۵-۸۰ درجه سانتی گراد باشد. معمولا هر چه کیفیت چای سبز بالا تر باشد دمای آب نیز میباشد کمتر باشد. ترجیحا بهتر است قوری چای پیش از دم کردن چای گرم گردد. به ازای هر فنجان آب یک قاشق مرباخوری چای سبز استفاده می شود . آب به هیچ عنوان نباید در حال جوشیدن باشد . چای سبز را درون فنجان یا قوری میریزیم و در آنرا میگذاریم . ( روی حرارت نباشد ) بعد از  ۳ تا ۵دقیقه صاف میکنیم . اگه از نوع کیسه ایی استفاده می کنید کیسه را دربیارید و وقتی سرد شد روی چشم کمپرس کنید که برای رفع خستگی چشم مفید است.

imagesCAGOCYM1

چای سیاه و چای سبز هر دو از گیاه واحدی بدست می آیند . تفاوت در این است که برای تهیه چای سبز برگها را بخار داده ، گرد می کنند و سپس آنرا خشک می نمایند. ولی برای تهیه چای سیاه برگها ، خشک شده، تخمیر شده ، در برخی اوقات مواد و رنگهای شیمیائی به آن اضافه می گردد و برشته می شود یعنی فرآیند بیشتری به روی چای صورت می گیرد . هم چای سیاه و هم چای سبز دارای رنگدانه هایی می باشند که اثر کاهش ابتلا به سرطان های مختلف در آنها دیده شده است . زمانی که چای با غلظتی مناسب دم بکشد ، تنها محتوی نیمی از کافئین یک فنجان قهوه است . با این حال چای بدون کافئین هم وجود دارد .

سلامت شخصی  همواره یکی ازنگرانی های اصلی بیشتر مردم است، مخصوصاً دراین باره که چه چیزی  می تواند از اضافه وزن پیشگیری کند؟چای سبز به یکی از متداولترین موضوعات تبدیل شده است.  چای سبز با دیگر انواع چای موجود در بازار متفاوت است. بر اساس آنچه که ما آموخته ایم بیشترین چای که ما می نوشیم از نوع خاصی( تیره و گونه)  گیاه و دانه و ریشه بدست آمده است. این گونه ی خاص به عنوان کاملیا ساینسیس شناخته شده که عموماً برای مصارف تزئینی و باغ ها به دلیل علفی و همیشه سبز بودن آن استفاده می شود.

تفاوت آنها در فرایند تولید آنهاست. چای سبز به آهستگی اکسیدازیون می شود. گیاه کاملیا ساینسیس یا گل های آن در یک اجاق یا ظرف برشته می شوند. چای سبز و چای مخلوط تخمیر شده  و قبل از عمل آوردن اکسید می شوند. چای سفید به سرعت خشک می شود.

اصلیت و سر چشمه ی چای سبز در چین، ژاپن و دیگر کشور های آسیایی می باشد. نزدیک به ۱۰۰ نوع مختلف از چای سبز وجود دارد. که بوسیله ی عناصر طبیعی، فصلی، آب و هوایی ،شرایط خاکی که گیاه در آن رشد کرده است و طول مدت انجام فرآیند تأیین شده است. هر تفاوت کوچک در این عناصر بر کیفیت و طعم چای سبز تأثیر فراوان دارد.در ده سال اخیر ما تنها بر روی فواید چای سبز مطالعه کردیم که بسیاری از فرهنگ ها از هزاران سال بیش درباره ی آن می دانستند. نوشیدن چای سبز به طور منظم شانس ابتلاء به بیماری های قلبی و دیگر بیماری ها را کاهش می دهد. همراه با این موارد ، در مطالعات دریافتیم که چای سبز می تواند در کاهش کلسترول موثر باشد و به خوبی از بروزبرخی از انواع سرطان پیشگیری کند.

بخش غربی دنیا به نظر می رسد چای سیاه را بیشتر ترجیح می دهند که بیشترین کافئین را دارند و به عنوان نوعی که مزه ای با ماندگاری طولانی تری دارد شناخته شده هستند. این امر بارگیری چای سبز را از زمان گذشته مشکل تر می سازد. امروزه با استفاده از تکنولوژی نوین این امر با سهولت بیشتری انجام می گردد که سبب شده چای سبز در جهان غرب نیز گسترش یابد.  چای سبز به سرعت به یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی های انتخابی تبدیل گردید.

قیمت با تخفیف یک ماهه : 28000 تومان

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 382